på lasse w konsärrrrr

0-48556938f8bb07b498442f8e4c166a22.png

Kolla varifrån!

 

hur mycket folk som hälst bra musik och bra för band men jag kan inte minnas va de heter (förbandet allså)

vi stog på en bra plats med bra utsikt över både publiken och de på sennen ,

men då det stod en tjej och surade si i genom hella förbandet och killen bredvid mig blev så ini helvete irriterad

att han efter förbandets sista låt vende sig om och sa till de båda två tjejerna "men va ffff är de frågan om ,,, är ni här för att snaka får ni fa,,,,, gåååå ni har snakat konstant i genon hella förbandet"

kan bara holla med men de va lite pinsamt för jag och ac stog och såg hur irreterad han blev och hörde även han tjella ut den här stakars tjejen ,men men jag holler med han om att när man går på bio och konsärer behöver man inte stå och beräta sin lifs historia för det kan ju vara så att de andra som är runt omkring inte alls är så jää,,,, interserade av att höra ,,,, med tancke på att man har ju betalat en slant för blijeterna ,,,,

men jag och ac ,, fande de så mysig jag träffade även min kusin batali på mammas sida

och de som va enuroligare va att när både jag och ac kollade oss omkring va det blandat med folk

både äldre och unga meniskor så det va grymt roligt

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0