amandas egna julkula

04ed533e65f44d8053353439633f218d.png

Kolla varifrån!

dena söta lilla tjej (lilla my) henger nu i vår finna gran

jag köpte den åt amanda när vi va på jemtli föra veckan

vist är den sötttttt

 

i dag har vi varit hos amandas farmor och farfar hell dagen de är så roligt att se farfar leka med amanda

vi år lax amanda älskar lax ,,och de är ju ganska roligt för varken jag heller robbet gör lax särkilt ofta ,, ja har ingenting i mot lax de är gott och enkelt men de är bara inte nåot som jag tänker "att i dag ska jag göra lax" men det knske bror på att jag för inte så lenge sedan jobbade på en suhi returang i stan och stod och feleade de där ,,,,, ganska oft om ite 2 gånger perdag typ 10 15 st lax sidor ,,, ett tag kunde jag inte äta fisk alls men nu har jag inge problem med det ,,,,vi åkte hem vis 18 tiden robban jobbar sista natten innan helgen skönt de,,, fredagar för oss är en ra dag här hemma ja de andra är väl bra de med men det är första gången jag och robban såg och lägger oss tillsammans på hella veckan ,,, men de är som de är och de är hur bra som hälst ,,,i kväll har ac varit här vi har sätt på mammas pojkar har en tjej jag holler på vet inte vem vad hon heter men hon är med bobby och har förstorat bröna ,, den tjejen är så himla bra ,,,och jag vgar hoppa på ganska mycket att de komer bli dem i alla fall om man läe hennes blogg jaja nog om tven nu ,,,hallo tillbacka till värkligheten ,,,

min värkliget och den är inte alls dåligt den tvärt om,,, tvärt om,,,

andra kvällen och manda somnade 19 oo de vet jag inte va jag ska tycka om de hon brukar somna vid 20 oo 203o i går sob hon från 19 oo till 09 3o på morgonen och om hon gör de i kväll är de väl bra men de har hänt att om man lägger henne för natten förtidigt är det sjört för en sedan de är bara att vara uppe med henne ,,,men pepppar pepparr ta i trä hon sover en och de är min egen plan för mig själv med så god natt gott folk

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0