i dag kom tomte hendrik och tomtemor kos med två paket till amanda

-d1144acaecddc125c38a942ab314f7f.png

Kolla varifrån!

 

 

amanda tycker värkilgen om sin fina röda pölka hon fick och en aldeles egen hund

 

tack så myket för de finna paketen

och för i går de va så himla trevligt

i går va det takos med henke kos jenni och jimmy barn ledig ,, de va så himla roligt att a midag och fick då använda våran nya jejmi oliwer steck panna som vi fick va svärmor och svärfar i julklapp  tack så hemst mycket för den den är ju sååå himla bra med att holla värmen och allt

jag va på stan en snabis i dag och handlade lite kläder efter ett tips av ac som är i östersund  de skulle för ett vanligt pris ha blivit väldigt dyrt men jag fick de för hemsk lite pengar 260 kr fick ja 2 st snygga dresar en tröga och en hång blus sååå himla snygt ,, så nu har man handlat på rean ochså någe ner blir det inte den rea ,, vi fick så ilma finna prsenter hella familjen och vi blev så glad för de amanda fick en egen fin bockvang,kläder, leksaker, wn egen liten sakooo sek så fimla fin och den hade kommit lång väga i från för amandas skulle nemligen i från kalstad ,,,carro bor ju där och kom hem över julen ja hon va hemma i hella 24 timmar ,,, sedan bar det av till kalstad i gen ,,

av robbert fick jag en så himla fin radio och kn få in alla kanaler i hella värden ,, coolt va!!! och jag är grymt nöjd att jag kan lysna på lungna favoriter och ejy för vi har ju igen av kanalerna här upp joo lungnafavoriter finns i njurunda men inte i sundsvalls city ,, knäppptt ,,,

jag ska försöka ta kort på de flesta prisenter  fmiljen har fot men de får bli någon gång i veckan för nu ska jag mysaa med min man vi ska se en fiml och gossa ner oss med lite glass ,,

i morgon kommer paola maria jimmy ocj william och hälsar på maria är robbans syster och amandas gudmor de ska hälsa på grazi och sten

hej hopp anna anka är ju knopppp

 

ps felstavat med mening

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0