måndag och avslutning på kryddan

0-3e22deae0ac14fca0188dbff08eb6ed4.png

Kolla varifrån!

dena finna jul krubba köpte mamma til sin fina amanda i dag alla delar är gjord av trä

ja i dag va inten roligt dag alls nä dt va avslutning på kryddan amanda och jag gick ditt redan klockan 10oo i morse vi va där till hals tolv sedan tog vi en lunch med erika och amandas kompis på kultrumagasinets kaffe så himla mysigt kaffe ,,,, vi köpte en bloma och en pläd till kiki (förståndaren på kryddan) hon blev rörd av glädje ,,, amanda och erikas lilla tjej somnade i vagnen medan vi tog en prominad på stan fö att sedan gå till baka till kryddan kl 13 3o  amanda och hennes tjej kompis målade med finnger färs i dag å va de såg ut att ha de mysigt ,,hihihi

jaag fick även själv finneger färg på mig, men de bjuder jag på vad gör man inte för att se sin prinssesa glad

snark kommer ac och vi ska se på svenska hjältar galan i kväll  kram på er nu ska jag ta mig en kaffe ,, ps lägger upp mer blider från i dag  i kväll heller i morgon goo kvälll

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0