i dag har det varit en liten tomte nissa hemma här

0-69b28415d55459a15570c3b59e908fcb.png

Kolla varifrån!

kanse den sötaste lilla tomte ni har sätt vi har klätt granen i finna jul-kulor amanda hänge upp sin egen jul kula

men hon tyckte att det inte alls bara skulle vara kulor i våran gran  så hon gick och hämtade en vit (ren) strumpa och la den i granen min tjej kan de här med funktjoner ,,,,,, en sak kan andvändas till mycket hihii

sedan har jag gott i genom lite barn klädder jag ska sälja på lördag i skönsbärg ska sälja allt i från en månad till 8 månder tjej och kill klädder ,,, men jag säljer bara de jag själv har köpt då jag inte alls tycker det är okej att sälja allt från de att amanda va liten , nä och de är värkligen inte mycket jag ska försöka att göra mig av med ,,,, men jag har en sån svår separatjons ongest nestan om jag ska göa mig av med något ,,,, tycker att varenda klädesplag varenda sak har en historia ,,, sjukt kanske men jag kan bara inte ,,,jag har försökt flera gånger och göra högaren "släng" häg en "vet inte" hög och en "måste ha kvarhög" men de funkar inte de häler de blir ingen släng hög alls hihi

men dena gång blev de lite lätare men inte hellt smärtfrit,,,med va mycket som jag ville ha kvar men nää varför ska det ligga och ta plats de är ju finna kläder som någon annn kanske kan ha nyta av ,,,,ska bli roligt ,, så om du har vägarna förbi skönsbärg så kom på loppis på lördag kl 11 oo -15 oo skönsbärgs v 26

men sedan har jag prövat en annan gräj även de i högar

om man är som mig och har hur ycket kläder som hälst och ska rensa
bort lite granna ,,,kan n göra så att ni riktar in er på 3 till 4 högar

1a högen heter "kläder jag INTE
har haft de här året"

2ra högen heter " kläder jag har på mig ofta"

3dje höen " kläder som för mig betyder mycket " (sentementalt värde)

4de heter "vad tänkte jag på när jag köpte deta "

öch efter ni är klar med högarna tar ni hög nr 1 och hög nr 4 och går med klägerna till någon sekendhand butik

heller gör en loppis ,,,, för de är u bätre att kläderna komer till andvändnig istället för att bara ligga DIN garderåb och skräpa ,,,,, heller hur ,,,

ps från en klädd tokig tjej

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0