tisdag ,, = andra avenyn och desperet,,, min älskade favorit serger

Hej alla i dag tisdag har min mamma och amandas mormor varit och hälsa på oss syster kiki kom ho med vid lunch och va här en stund

Tacken var att jag och amanda skulle följa med mamma hem men så blev det inte. Vi ska gå ditt i morgon då ska vi möta mamma vid hennes jobb och sedan gå till stan tillsammans.

Nu  ligger amanda och sover ac och jag ska ta och fika kvälls fika innan desperet

I veckan ska jag och R handla jul klappar ååå så himla roligt de ska bli ja inte att gå med R

För min man tycker inte om att handla jul klappar ,men han säger att de beror på att vi aldrig har haft några pengar över till julklappar ,,, men nu har vi det (lite pengar över) och därför lovar han att han ska hjälpa mig detta år ,,,  i morgon blir det fika med monika och hennes lilla amanda  hoppas jag ska ringa henne i kväll sedan ska jag och amanda till mamma ,,, men nu måste jag faktiskt gå och göra the ,,, tror jag ska koka ägg med ,, kram på er hoppas ni har en trevlig kväll med mycket jul stämning ,,,,,


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu myser du va gumman? vet hur mkt du älskar desperate=)

Kommer du ihåg i din gamla lägenhet,när vi plöjde igenom dina desperate boxar haha

2009-12-08 @ 21:36:01
URL: http://jennyahl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag gjorde det testet på fb,och jag va visst susan hehe,kan kanske stämma=)Du är nog en blandning mellan Gabby och susan=)

2009-12-08 @ 21:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0