tankar ,,,

ser på sf kanalen nu mendan amanda sover ,,, filmen vingar av glas visars på den kanalen , om ni har sätt den så bra handlar om en tjej som bor med sin pappa och sin stora syster de är i från iran och persier
min pappa är från iran och persier ,,, brukar täncka på han runt jul ,jag har ingen kontakt med han och har själv valt att ha det på de sättet ,men det är klar man tänker på hur det kan ha varit om han fans där ,,, men men så blev det inte ,, det kan bara komma som i vågor i bland när jag ser hur bra amanda har som har båda sina föräldrar heller robban som ochså ar sina båda föräldrar ,, men jag har min älskade mamma och mina syskon ,,,och har apsolut ingen ting att klaga på ,, älskar min mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0