stresigt men de gör inget alls då jag tycker om lite hysteri

hej ja nu siter man här och skulle i gentligen inte blogga idag för det har jag inte tid med ,, ja ska paka ner de vi ska ha med oss i morgon då vi ska sova hos robbans mamma och pappa för att sedan fria jul där , och i morgon kommer eva hit ganska tidigt jag år inte klar med paketen en ,, nää det är sant ,, j jag vet jag började i tid men det bli alltid så här jg vet ju i alla fall vad de ska vara så de är bara att gå ditt och hänta de ,, kan inte söga mer en att de är till robban och han kommer vara ensamen att ha de,,, hihi nu blir ni nyfiken va ,,sedan va jag på stan i dag och la undan kläderna jag ska ha på julafton lilla familjen ska klä sig i rött farmor har gjort en sååå himla fin kläning till amanda helt otroligt fin,,,robban ska ha en röd kjol såå finn med en vitt underkjol  från indiska robban sa hitta en röd skjorta som hn ska ha ,, sedan ska jag och eva hitta en spicjel prisent till värdens bästa tjej i alla tider carro
jag och robban ska även handla till amanda ,, och åka med paket till min mamma innan det bär av till robbans mamma och pappa vid 17 oo ungefär vet inte hur men jag ska hinna allt så är det bara ,, det går inte på någe annat sätt ,,,så därför får deta bli mitt sista innläg innan tomten kommer ,, fö redan kl 9 i morgon knakar det på dören och min älskade eva kommer ,, värdens bästa i alla tiden

nu siter jag å ser anna ankas jul ååå bara det är ju ett eget litet fysterisk månster ,, nä henne tycker ja inte alls om meen de är ju som så mycket annat så kan man ju inte sluta förvånas och sitter endå och kollar  nää tf på mig ,, men hon är ju så knäpp så det är ju nestan synd om henne

amanda sover och roban jobbar men se är sista natten linnan han är ledig över jul ,, åååå jag läntar sååå nä nu ska jag ta och ta mig en kop the och läsa lite

kommer inte blogga fören på lördaga då vi ska ut och är barn ledig på fredag kommer bli roligt ,, men va är de de säger den som väntar på någe rott väntar aldrig för länge ,, hihih
då vi hörs i gen har jag masor att beräta och finna blider att visa er ,,,kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0