söndag

hej hej i dag har vi varit hos robbans föräldrar på dagen robbans syster kom från stor standen och ska vara här i några dagar med sin familj ,,, amanda ville att paola skulle bäre henne hella tiden de va roligt att se hihi paola är så himla sör det är robbans systers minasta baran hon är 3år, i morgon ska vi åka ut ganska tidigt vid 12 oo ungefär då robban har vankat ,,ja de ärr sant han jobbar nu stakaren ,, man blir så bortsjemd när han är hemma med oss på kvällarn ,, vi har inte den möjligeheten att vara med varandra på kvällarna då robban börjar jobba kl 19 oo och jobbar till kl 50 oo på morgonen så när vi har möjliget att vara med varndra mysa med en film heller en kopp the och bara prata med varandra betyder de så mycket ,,, så är det är röda dagar mitt i veckan som de odast är runt i kring julen så är de lite extar mysigt här hemma, nu jobbar han 3 netter så de är ju inte så mycket de kommer gå fort ,, i morgon ska jag sprina ner på stan och handla lite hudvärds produkter till mig  och lillan då hon har börjat blivit så tor nu när de är så kallt ute,  ac  hos sin pappa jag saknar henne så ,, har inte sär henne sedan lilla julafton ,, åå de va ju ett tagsenda , men  nu ligger lillan hon somnade vid 19 oo jag har hunit tagit en skön duch och nu ska jag göra en kop the och mysa ner mig i soffan kanska ska nalla lite av robbans glass ,, hihi kram puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0