sjukkkkkkkkkkkkkk nejjjjjjjj får inte händaaaaa

det r ingen bra tajming als ,, men jag tror att jag holler på at bli sjuk har ont i halsen och tjener mig inte alls pigg
amanda ade feber i natt hon fick ligga utan pj,, för att febern skulle gå ner sig men lillan försökte hella tiden dra åtsig teket memmas älskade lilla hjärta nu ligger hon och sover midag med pappa i sängen ,pappa fick jobba över till kl o6 oo, min syster ar just varit här på lunchen ,,, i morgon skulle hon gå med barana sin på stan tnckte om man känner sig bätre gå med henne ,, skulle behöva hemta R julklapp om en är klar ,, ooo jag hoppas hoppas att det jag har i kroppen försviner ,,jag har ite tid att vara sjuk inte fören nesta år och apsolut inte samtidigt när amanda är det och inte vid jul eller ,,, men det är ju jag i ett nötskal ,,ja tt bli sjuk när det ska var något det skulle te förvåna mig alls om jag skulle var ligande den dagen man aka gift sig (men först måste manen friahar inte hänt en men planerna finns där hihihi) nä nu ska jag se på film i dag händer det inte mycket alls orkar inte göra något har små  ont i lederna,, amanda har förtillfälligt ingen feber ,, men hon hostar väldigt mycket om nätterna och dagarna i natt vaknade hon flera gånger av att hon hostade mammas stakars sjukling, joo ac kommer efter skolan och ska vara med oss i dag ja så ser det ut i dag men ni får ha det bra alle sammans nää nu måste jag passa på att villja när lillan sover ,, blir en film på darorn liggandes i soffan under en filt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0