så där ja då vad man hemma i gen för att snart ge sig i väg

hej hej ja så är det ,, snart är det dax
ac kommer hit kl 18 oo då ska vi ut och äta midag för pengarna jg tjänade in på loppisen =P innan lasse kl 20oo
jag han inte pata mitt här i morse så man såg ju ut asom ett sött litet trålllll ,,, hihihi
men du är det, siter och slänger i mig 2 st eko knekebör makor med pålägg ,, har inte ätit något i dag inte bra,,, inte bra ,, måste skärpa mig ,, men men det får bli någon annan dag ,nys pratat med ac åå jag älskar henne sååååå
och det kommer bli så roligt att göra någor sjäv med henne

pappa och amanda åkte till farfar och farmor i dag medan jag stog på loppisn
amanda ville stana länger =P så så får det bli ,,,, robban börjar jobba kl 18 oo de kommer me henne och ska vara barn vakt till amanda i kväll då jaaaa ska på lassse

ååå gud märker själv att jag tjatar hihi
men föra gången han va här i s vall va jag höggravid mitt i sommaren och hade ingensomhälst lust att trengas för 2 ,,,

kram kram nu ska jag göra mig klar ha en bra 2ra advent alle sammans

jo just det ja i mogon ska amanda ta sv sprutan !
vet ni några bara som har tagit den ?
villka bi efekter fick de?
är grymt rädd att amanda ska bli sjuk nu när det närmar sig ju
och efter som jag som vuxen får svårt att andas i bland efter att jag har tagit den

skriv gjärna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0