onsdag bara en vecka kvar sedan kommer tomten

tjooo ,,, åå så mysigt jag tror jag aldrig kan kent en sån jule frid om nu deta år,,, her sjuk det är bara 7 dagar kvar, jag har börjar ta tag i en ganska viktig och ganska jobbig grej ,,,, angånde amandas förlösning ,,, har inte tjent fören nu att jag vill dra utt allt jobbit i gen men nu har de går ett år och jag tjener värkilgen at de ar blivit lätare att prata om ,,,,,, jag fick ju förlösa med akut kejsasnitt och bedövingen tog inte, amanda mådde bra hella tiden ,, men inte ,,,,,,,,,,,,,,,jag om ni förstår
har fot ett nr jag ska ringa efter lunch och prata med pasient nemden ,,, ac kommer hitt efter skolan i dag vi ska ta en prominad till min mamma ,amandas mormor. åå i dag är jag trött jag låg vaken hitt halv o2 tror jag och såg på film på min dator transformers ååå a bra deb va jag brukr inte gilla såna filmer men jag tyckte mycket om första filmen (transforners) och den jag såg i går va 2an ,,,, när nu ska göra mig klar ,,, ååå jag tror det är en dam som har gjort 2an i blöjan hehehe ,,men de vill hon inte att jag ska veta tror jag då hon leker som vanligt med isbjörnsnallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0