nyårs löften

1bc98c8bc9d38e179281ce4407863015.png

Kolla varifrån!

 

 

ja då va det dax ,, jag ska spela ,, hender inte ofta alls men när jaa tar mig för brukar de löna sig ,,,

amanda leker just nu med henke och pappa robert ...

i dag har vi ingandlat allt inför i morgon men jag ska gå en
sväng i morgonpå dan på stan endå ,,,,

nä nu ska jag göra det sista innan jag ska säta nig ner i soffan för att bara njuta ,, joo robban är ledig nu skönt att ha han hemma min älskling ,,, saknar han så på kvälarna då n jobbar

 

måste få säga att GUD va IRETERANDE  det är när de holler på att skota hella netternna här inne i stan ,,, man ka ju f,,, sova ,, och när man väl ar somnat vaknar man av en traktor som kör utanför en fönster ,,,, hoppas de blir lungt i natt

kram er hörs sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0