ny chans i morgon

hej hej alla i dag började det lite hjäktigt ,, vaknade at att angelika skikade ett sms och frågade vart loppisen va och jag svartade ,, men synd att hon inte kom då hon sa hon skulle dyka upp ,,,men men
jag mamma och mina stora systrar stog till 15 oo
sedan bar det hemmot det gick bra för att
jag köpte ett par skor och 2 böker och en ljusslinga allt för bara 50 kr  snaka om fynnddd
de böker jag köpte va en san historja som ochså har blivit fil och den heter "i skuggan av värmen " jag bara älskar den filmen , och de säger ju att bökerna brukar vara bättre så då fick de bli de båda bökerna andra boken heter "bortom ljus och mörker"
amanda är med pappa hos farmor och farfar vet inte riktigt när de kommer hem men inte gör de något ,, jag har ju ac här

ååååå jag lengtar sååååå tills i morgon då jag och ac ska se LASSE






MEN INNAN SÅ HAR NI EN CHANS TILL ATT FYNDA
OCH VARA MILJÖMEDVETEN


LOPPIS IMORGON SÖNDAG 11-15.00
SKÖNSBERGSVÄGEN 26
KVARTEDLOKALEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0