mobing på bloggen

mobing på bloggen ,, ja det hender fasten vi sitter i vuxen värden och ar så förbanat dum mot varandra,hur ska vi kunna lära våra baran att inte va dum i mot andra  när vi vuxna inte kan förstå själv att de vi holler på med ,,,,,
jag ser just nu på efter 10 med malo och de tar upp mobing på bloggarna ,,,,, heelt  sjukt ,,, nu kan man skriva vad dom hälst inderekt till meniskor men inte alls bheöver ta konsikvenserna med att vara "anonym"  heller skiva en massa skit riktat till meniskor man tycker mindre om ,,,, jag fatar inte har ingen som hälst försålese ,,,för just det ,,,VIST det finns meniskor som jag inte drar jämt med tro mg de finns det ,,,,, jag vet meniskor som kanske vill ha mer uppmäksahet i sina bloggar genom att skriva duma saker i sin bloggar ,,,fasten de kanske aldrig skulle erkäna det ,,, ja det finns många röt ägg i blogg värden ochså det finns det ,,,  när jag gick i grund skolan blev jag så brutalt mobbad av ett tjej geng i min klass , de spoade ner mins handskar skrev cp på lappar  rev och slet i mina kläder och allt bara för att jag hade ep och dyslexi som då va något ingen viste va det va ,,,, många minnen jag har i från skolan är inte alls bra , jag kommer i håg att jag sate i ett system när vi skulle gå och äta mat att sitta kvar tills alla hade gott för att sedan slänga maten ,,, och nästn alltid på rasterna sprang jag hem i gråt för något de gjort mig heler sakt till mig, det bästa jag siste va när min mamma fick komma och vara på skolan för då va "tjejerna snälla" och så där va det hella 5 och halft år sedan fick jag byta skola pgw dyslexin men jag tror inte det jag tror att de va ganska jobbit att ha en mobad tjej i sin klass som fröken vill man nog inta ha en mobad elev i min klass ,, för jag kan inte mins att hon "fröken ulla andresson" gjorde något de första åren ja nä inte de andra åren heller men jag hade anra föknat som jag tyckte så mycket om måd hedin och karnin ,, åå va jag tyckte om de två,,,,,

det jag vill säga med deta
JAG HADE  ansikten till vem det va som sa och gjorde de dumman elaka saker de gjorde i mot mig ,,, jag viste att de inte tyckte om mig ,,, viste inte varför men så vart det ,,, men jag hade ansikten ,,,,,
det har man inte som offer till bolggens mobbing som händer varge dag i sverge 2010 hr vi fortafarande mobing men nu har vi sakt att det är"okej",,, för man kan ju vara "anonym"  näää det är helt sjukt ,,,,har vi inte gjort något alls för att beskämpa mobbingen sedan ja gick i skolan  ,,,,för länge lenge sedan

Kommentarer
Postat av: Sussi

Tittade in eftersom du sa in telefon att de var ok.

Ville bara säga att vi faktiskt är helt enig om någonting, och det är det du skriver i detta!!

Vill därför skriva denna kommentar för att på ett sätt ge ett stöd till alla som behöver det, samt hålla med dig om att det inte är ok att mobba i en blogg! Mycket bra inlägg av dig att uppmärksamma detta!!

2009-12-15 @ 13:00:49
URL: http://karleksbarnen.blogg.se/
Postat av: Jenny

hej gumman.Ja du vet ju redan vad jag tycker om det här hehe....



jag har ringt dig som en tok idag,va nämligen inne i stan,men du va inte hemma =(

2009-12-15 @ 15:58:02
URL: http://jennyahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0