men gud ,,,,,,,,

hej och god morgon,,,i natt har jag sovit gott men det va inte läta att somna näää tror kl va o1 oo sista gången jag kollade, nu siter jag i soffan och kollar på nyhetsmorgon jag tycket det är ett bra programa på morgonen amanda har just ätit si  första vällin för dagen och springer just nu runt och leker dag har vi inga planer alls jooo jag ska gå på stan och handla julklappar vi hare ju inte så många att köpa till i år, robban ska åka till plajjan henke fick i dag körkort grattttiisssss , nä nu ska jag ta och göra mig klar för dagens öventyr med min lilla prinssesa idagen midage bli kyckling gryta med ris så ini h ,,,, gott


jul klappar jag har köpt

till paola
till oliwer
till amanda
till farfar


jul klapar jag har kvar

rill wiljam (vet redan)
till robban
till mormor och bosse(har redan sätt ut den)
till ac (har redan sätt ut den)
till de andra baranen (har redan sätt ut dem)
till farfar och farfmor (redan klart)
julklappar till lilla julafton som vi ska va den 20de hos mamma
3st för att sedan lägg i en säk
ska väl handla en heller två till små till amanda just bara för att hon ska få öppna paket....


så ni ser de fleta jul klapar jg inte har köpt vet jag vaad för något jag ska köpa i alla fall de kommer gå fort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0