måndag

varför är det så jobbit på måndagar ,, tycker det är jobit med allt på måndar på samma sätt som de är så underbart med fredagar ,,, helt sjukt juuu

i dag har vi varit hos robbans mamma och pappa maria jimmy willjam och paola är ju där å de är så roligt att se amanda med sin kusin de leker och dansar tillsammans ,de åker till åre tidigt i morgon för att fira nyår där med amandas andra faster katrin och kusinen benjamin sm i dag har namsdag grattis grattiiss minstingen hoppas vi ses snart,  amanda sover hon somnade kl 21oo i dag ,, hon va så trött lilln det är jobbit att henga med när man ska leka med de stora baranen hihihi

i morgon komer ac hem åå va vi längat ,,, hade jag haft körkort hade jag hemtat hem henne från östersönd ,,,
i morgon blir det även en sväng på stan och kolla in rean ,, skulle villja köpa nytt halsband till de finna örhengen jag fick av ac i julklapp

amandas klädsel är klar för nyår ,, min men men man kan ju alltid kolla =) jag brukar ju inte sällan komma hem med riktiga fynd ju hihihi

nä nu ska jag försköa hitta något påtven att se men de värkar ju helt kört ju tur att vi h SF kanalen ,, hihi
kam goo natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0