loppis i morgon 11oo - 15 oo skönsbärgsvagen 26 (kvarteslokalen )

hej hej
i dag har jag varit p stan men "tjejerna" ugzmaijil
amanda va hemma med pappa jag va in på nyinkomet modde och hittade en sjal och en tröja gör 60 kr ,, fynd vaaaa¨,, heller va säger ni !
sedan hittad man ju som vanligt kläder till amanda
ganska roligt när jag täncker efter jag köper kläder till henne i dag och ska sja lite barn kläder i morgon
sedan blev de kina men henke och tjejena

nu ska jag ta och gossa med amanda robbanska till plajjan

hoppas i syns i morgon ,, ha finna kläder som jag vill bli av med
och då jag älskar att klä amanda i lika kläder brysa tröja har jag en hel det sätt
även lite kill kläder för baby,,,
skor mössor med mera samt att min mamma och systrar ochså ska stå oh sälja
de de har lika finna kläder de samt mycket,,,, mycket mer ,,,,
så vet ni va kom och tyndddaaaaaa
kom och va lite miljömedveten
syns i morgon gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0