lite detta år i blider



deta är har det hänt valdigt mycket hemma hos oss deta är bara lite av vad vi har varit med om

1 jag blev korthårig
2 amanda fyllde ett år
3 amanda döpte sig
4 vi åkte på en underbar mini sinester till läxand sommar land
5 mina läsa p min blogg gick från att vara några till många mer ,, tack för det mina vänner
6 enu en blide på amandas första tårta
7 vi flytade till en störe lägenhet i samma hus som innan
8 jag fick fira morsdag med amanda hon nalle och pappa hande köpt en sån fin blomma
9 amanda åt mat för första gången
10 jag oc robban hade vår 3 årdag
11 jag och ann-caroline va på lasse w så grymt bra
12 robban fick fria sin försa farsdag med amanda

vi har gjort så mycket mycker mer detta år som när vi hela familjen med store bror åke till paradisbadet föra vinntern så himla roligt faten amanda inte va mer en några månader

heller när jag och amanda sov hos min mamma första gången någonsin även då va hon bara några månader

heller när vi va med farfar nalle och john på dyket

det finns så mycket men det är inte alltid man har en kamera med sig att ta blider


jag vill önska alla nära kära och fremlingar en riktigt gooott och underbart nytt år

men nyårlöfte då !!!!!!! NÄÄÄ DET HOLLER JAG INTE PÅ MED MEN SKA DET VARA NÅGOT
SÅ FÅR DET VÄLL BLI ATT DETA ÅR SOM KOMMER SKA BLI LIKA UNDERBART SOM DETA OCH ATT JAG SKA BÖRJA JOBBA

KRAM PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0