ja entligen fredag

i dag fredag ska vi åka till min stora syster kiki som fyller år ,jag köpte en liten prissent från amanda i går när jag va på stan, sedn har jag och robban planer på att åka yt på birsta men vi får se ,, det lär ju vara så himla mycket folk där,och i dag har jag ingen som hälst lust att stå och trängas i en massa köer näää inte i dag ,,,,
i kväll är det ibol finalen och jag ska överaska robban men en god midag ångkokta blåmuslor med pomes jag såg pogramet "vad blir det för mat" med pär moberg och det såg så himla gott ut
heller hur





robba ska i dag ta S sprutan ,, robbans mamma och pappa ska ochså ta den och jag ska ta min andra
snart är det luciha då ska amanda äka runt och luca hos mormor, kiki, ac, och farfar. farmor vi har lucia kronan klar ,, hihi nä nu  ska jag ta en kaffe och ringa min vän jenny
sedan ska ag åka och handla till den goda midagen inför i kväll samt att jag måste på systemet ,,,,, ja nä jag ska inte drika själv jag ska ha i maten hihihi

jag och robban fönderar på att gå ut i jul ,,,, vet inte villken dag det är så många som går ut men men jag tror det är annandag jul det är så många som går ut ,,, och när man har småbarn måste man har farmförholning och planera lååångt fram ,,

föra året va amanda så liten ,,, ungefär 3 månader och de apsolut sista jag tänckte på va krogen ,,,, dt är fotfarande det sista jag täncker på

jag tycker att baran som är under 1 år ska man inte lämna bort för tidigt jag tror inte alls det är bra
såvidare man inte ska sova över där själv, man kan va på midag med tjejkmpisar heller vad man en gör men att inte få gå till sängs och vet att amanda ligger i sin säng och sover trygt ,och att jag finns där om de skulle vara något ,,,,, är för mig en lycka jag inte kan beskriva ,,, kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0