ingen dator

tja i dag är det söndag i gär lördag åkte vi till robbans föräldrar roban skulle träffa grabban och ha en kill kväll hos en av hans vänner de skulle bubbla och ha de gott så jag och amanda sov över hos farmor och farfar de va så mysig så ,,,, i går va tancken att vi skulle gå ner till pappa när han ssov för att lusa men han kunde inte somna om och gick i stälet gick han upp,  träkmånsss hihihi nu har vi kommit hem njjaa det va iförsäg ett tag sedan har hunit tvätta och amanda har hunit gjort nr 2 hella två gonger ,,,,, amanda har fott för sig att hon är en elektreiker hihi on går och pillar å alla utag som tur är så har vi för länge sedan köpt stopp till utagen ,,, men enda det är inte roligt man vet ju inte,, sedan har hon börjt med att dra utt allt i skopen och går med det i alla rum,, men de gör inget man går ju se upp vart man säler fin porsilnet om jag säger så
amanda är för det medta det smällaste baranet som finns bara hon är mätt och har sovit ,,,, men för en vecka sedan när hon blir lesdesn tapar hon andran oftast i samband med att hon blir arg ,,, jag och robbert blir så rädd när de händer vet inte hur vi ska göra ,,!! det funkar ju inte att hon får som hon vill hella tiden !!! men vad gör man ska man blosa på henne så hon kommer av sig i sitt and uppeholl ,, heller vad ,,, är det någon som vet skriv gärna ,,,,

i dag har vi varit på planarsen och hnsklat en avslutning prisent till kiki på kryddan de är ju en ganska lenddsen dag i morgon ,, för de är sista gången på förskolan sedan stenger den på obestämdframtid men troligen för altid ,,, vi ska ha en hel dag där i morgon
går ditt vid 10 oo
sedan ska jag och amanda luncha på kultur magsinet sedan flörskolan i gegn vid halv 2


jooo ja hr börjat läsa en så inihälvet bra bok ,, som jag bara längtar efter när jag lägger i från mig den ,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0