i går söndag den 6 dec

hej i går va jag och ac på lars winerbek ååå fan va bra han va ,,, jag bara älskar hans musik det märks på tecksterna att han skriver och menar varenda ord han skriver och sedan händer det någor man har sjunger ,,,, vet inte vad heller hur man ska beskriva det ,, de närmaste ordet man kan säga är att det blir magiskt ,,,, man ser en blyg man med så mycket tjenslor och han står där och bara sjunger ut dem ,,,,,, fannnnn lasse du är grymmmmm


men det finns en tjej som ochså är grym hon heter ann-caroline
och vem om inte hon skulle man ta med mig ,,,,
näää det va bara hon jag och lasse
men innan vi "möte upp lasse" på sport hallen va jag och ac och ät på canton
mongoliska bufen ,, ååå så gott
robbans pappa kom efter konsären och hämtade oss för att sjusa oss hem
amanda sov när jag kom hem farmor satt och väntade
,,,, tack farfar och farmor

och tack ac för en fin kväll jag älskar dig

ps han spelade en massa gama godingar ,,,
och fick bra resentjoner

Kommentarer
Postat av: a-c

tack själv! :) så glad att du tog med mig. föresten, jag har bilderna. får skicka dom till dig :) ringer dig ikväll. puss

2009-12-07 @ 17:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0