i dag har amanda tagit första S sprutan

goo kväll i dag har jag och amanda varit på kryddan och lekt ååå va jag kommer sakna de stället
sedan blev det en fika med syster och amandas  tjej kompis från kryddan som är en väcka äldere en amanda
amnda år så himla bra sedan va det en prominad i stan ,,, amanda somnade men de tog sin tid hihi ja när hon somnade då hade jag börjat fryssa för länge sedan ,, man tycker att 6plus vid den här årstiden är värme men njaaa inte om man ska vara ute ett tag

hon sov hela 1 tim 3o min ,, jag rinde robbert då jag va osäker om tiden försprutan viste när de öppnade för att de barn i amandas älder skulle få ta sprutan men inte när de stängde för dagaen så jag ville koma i väg så snapt som jag kunde ,,, amanda va så duktig så det gick så bra
har har inte haft någon eer ,, men hon yrar lite nu när hon har somnat för natten
det gick ganska fort men jag blir så stålt över min bvc sentral de är så himla gulliga
de är proft på vad de gör ,,, hellt klar hatten av där =)
amanda ska ta andra s om några veckor

i morgon ska vi till min mamma jag och amanda robban ska göra något på plajjan ,,,
så så passar det bra att ta lite mormors tid ,, mamma ska till tand läkaren kl 9o oo så efter det ska vi gå hem till mamma tillsammans

nu ska jag krypaner i sängen och forsäta läsa den bok jag just har börjat med lillan kommer få sva i våran säng i natt jag vill inte att hon ska sova själv om hon inte mår helt okej ,,,
go natt gå natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0