goo morgon på årest sista vanliga dag

goo morgon ,, nu har jg och amanda vaknat för att möta en ny dag
amanda har ätitoch vi båda är påklädda och klara
jag hade en sån underbar dröm i natt
hade kunnat stana  i drömmanas värd mycket mycket längre de va en son där dröm som bara alldrig bli värklighet och de är en av andledningar jag hjärna hande stanat kvar i drömmen ,, men ikee i stälet blir jag vek av att de ringer på hem telen ,,,, de va grymt tidigt att ringa hem så de kan ju vara viktigt men jag han ikke svara

i dag kommer ac hit, jag och robban ska köpa mat till nyår ,, det serveras blå muslor  med  vitlöksbrd serveras med pomes  till förät blir de avkade kräft sjärtar med en röraa med gravad lax

midagen går i skaldjur och väldigt himlesk gott
ska även handla skumpa i dag och några öl

nää nu ska jag ta en kaffe innan jag helt och hollet faller i hopp
amanda siter och ritar
jag längtar tills nyår när vi ska se på alla de finna rakerterna med vänner och vår älskade amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0