,,,,,,en början

hej alla glada  ,, nu går det fort ,,, på söndag är det lilla julafton hos mamma kommer bli så roligt ,,,, jag längtar så min mormor kommer mina bröder kommer mina stora systrar och den lilla syran ,,, det kommer bli så himla mysigt ,,,

 

i dag har vi bara varit hemma och myst amanda har inte alls varit så pigg hon har hostat och haft lite feber så de va en dag inne ,,

 

joo i dag har jag ringt och fot prata med en så himla snäll meniska  som berättade för mig hur jag skulle gå till väga angående mitt klagan på sjukhuset hon skulle skicka mig papper jag skulle fylla i och de skulle jag skicka tillbacka till en annan enhet ,,,

 

nu sover amanda Robban har åkt på jobbet och jag ska göra mig en kopp the och sätta mig och fortsätta läsa boken  ,,, men tanke på min grava läs och skriv svårighet år jag grymt stolt över mig själv som läser en bok med vanligt storlek på texten och har läst den sedan i lördags kväll och nu är jag i mitten ,, för mig är det såååå stort med tanke på att för mig är det bara jobbigt att slå upp en bok i vanliga fall,,,,, om jag säger så här jag kunde inte läsa texten på teven fören jag fick i 8an ,,, jag använder alltid stav programmet i den mån det går ,, när jag gick i ettan och skulle gå någon stans kunde inte mamma läsa mina små medelanden ,,, det va lite jobbigt men min söta mamma låtsas som om hon förstod vad som stod på lapparna,,,

 

nä nu ska ja se på halv 8 hos mig de är ju ifrån sundsvall de sänder

 

sedan blir det oskyldigt dömd, och sen kväll den Ekdal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0