börjar tro att jag är mogen nu !!

jag är en lägenhet tjej har alltid varit det , men utan att jag täncker på de går jag in på blocket och kollar upp hus att hyra , jag tror huset på södermaln har gett mig försmak på att bo och leva i hus och aven mina svärföräldrar som har ett sånt fint hus tycker om att vara där, och tror därför att jag är redo för att hyra till å börja med ett hur allternativt ett rad hur, men jag vill fortafarnade ha grannar om kring mig ungerfär radgus område , för robban som alltid har ott i hur är det ingen stor grej men för mig är det klart en hellt stog grej men vill inte gärna köpa dels har vi intede pengarna men om jag skulle vinna på triss (men då måste man köpa en med och nej speleri har aldrig varit jag) skulle mitt första val inte vara att köpa ett hus ,radhus nä de skulle fortfarnade vara att hyra ,,, men man vet ju inte hur det ser ut om några år ,men suget finns där för att hyra så nu är man inne på blocket men en har jag inte sätt något objekt som faller mig i smaken ,,,,, för ska jag leva ochbo i hus måset det va i en miljö och omjiving jag gillar derekt  ja nu vet ni vad vi går i för tankar här hemma hos jansson matsson hihihi ha en bra kväll nu ska jag se SEN KVÄLL MED EKDAL gillar de debat pogramet jag. de och debat på ettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0