boken jag läser nu

0-1bcc1ac2d8039dde4dc7737866b1b738.png

Kolla varifrån!

 

för inte så länge sedan såg ag en film som heter " I SKUGGAN AV VÄRMEN"

Den filmen som i början va en bok fick mig värkligen ,,,den fångade mig direkt

filmen handlar om en tjej som heter "eva" hon jobbar som cekuritas vakt och lever singel med sin hund

men hon har en mörk hemligehet när vi kliver in i filmen ligger hon i sängen och tänder av hon är heronist och när hon inte jobbar tender hon av och kliver på  gen när hon ska jobba, en kväll när hon är ute och patrolerar ,raporterar hon ett inbrot en polis kommer till patsen "erik" , de två bli intreserade av vara ,men kanske han mer till en bärjan ,,, men nu kan hon ju inte tända av ,, och hon kan ju inte bäreta sin hemliget för "erik" han är ju polis,,en så grymt bra fim men INTE BAR DE DE ÄR E SANN HISTORIA ,,, OCH EFTER FIMEN KOMMER EN TILL BOK  ,,, MEN JAG KAN INTE SÄGA NÅGE,,, MER EN ATT FÖR EN GRAVT DYSELEKTRIKER ATT LÄSA EN BOK MED MED LITE TEXT BURUAR FÖ IG VARA HELLT OMÖJLIGT MEN DENNA KAN JAG INTE SLÄPPA .....NÄ NU SKA JAG ÅTERGÅ TILL EVA OCH ERIK OCH DERAS SVÅRIGHETER I VARDAGEN I STOKHOLMS STAD

KRAM RAM TREVLLIG KVÄLL

PS 1A BOKEN HETER I SKUGGAN AV VÄRMEN

2A BOKEN HETER BORTOM LJUS OCH MÖRKER (det är den jag läser nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0