amandas 3de tande har komigt

ja de ä sant amandas 3de tand ha kommigt hon har 2 st i nebre faden nu kommer det en i övre tandraden
men de är ju som saknt förklaringen tlll varför vi inte riktigt har skänt i gen amanda när det gäler gnälningar och gråt ,, ja för hon har varit lite pipppiggg
de två första tänderna kom den 27 september 2oo9
två veckor före amandas 1årsdage
amandas tredje tand kom den 27 december 2oo9



i dag ska vi åka till amandas farmor och farfar där är maria jinny willjam och paola  amanda och paola ska åka pulka tillsammans ,, amanda har ju for en ny egen röd av mig gudfar henke som hon ska teska
nu snöar det ute ,, man kan ju undra hur mycket snö det är meningen att det ska komma men jag måste säja till skilnad i från ala andra tycker jag de är härligt ,, för vd har vi vinter till om de inte får finnas snö
och vist det kan vara lite krongligt att gå ut med små barn nu med allt "på och av med kläderna"
men de är bara att annpas sig ,, nä nu ska jag göra mig i årdning för en dags äventyr

jag och robbaan holler på att spona på sommarens simester ,, ååå va skön det kommer bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0