amanda sov från 19 oo - 8 3o utan att vakna

hej hej ja i går somnade amanda i mitt knä då jag klijade henne på ryggen
men ag va ganska säker på att hon skulle vakna vid 22 tiden ,,för det brukar hon göra om hon somar för tidigt och med för tidigt så menar jag allt före 2o oo
jag fick och ja mig kl 21 oo och såh en film på datorn amanda sov fortafarande
enda tills i dag kl o8 3o
hon är glad och och går omkring och sjunger här hemma och hon kan inte slita sig från jul granen hon står och kollar på den ,,,
"mammas hjärta nu är det jul ,,,föra året va du så liten och inte alls förstod va allt handlade om ,,men nu är du i förstånd att förstå och kan hänga upp din egen lilla strumpa och julkula, du går om kring och pratar med dig själv och stanar för att prata med mig innan du springer i väg för att hämta din spanska speldosa som du fick av din mormor när hon va utomlans "

jag älskar dig
min lilla amanda
en sak kan man vara säker om när man är med dig
man har alltid roligt


i dag ska vi ta och åka till farfar och farmor
på dagen, först kommer min syster på lunch

amanda är färdig för dagens äventyr men inte alls ja, jag sitter i pj fortfarnande så om man skulle ta och göra sig klar kanske
kram kram ha en bra dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0