till mina älskade vänner


i dag vill jag vara lite med serijös med mitt inlägg
jag skriver pga att mina aldra bästa vänner har det ganska jobbit
just nu, vill inte gå in på detajer
men till er vill jag bara säja
 jag älskar er så otroligt mycket vi har varit vänner i allloenlihet skens det som
vi kommersita i varsin gungskol på hemmet och va de enda med intärn skemt  =)
men just nu kanske det inte sjens så
eran sårg  ska ingen ta i från er
och är det någon som försöker så gå bara där i från
på samma sätt som ni är värda det dagliga
är ni ochså värdda att sörja om inte samma hendelse men er engen sårg
jag vill dagar finnar där för er holla handen och säja att det är okej att vara ledsen
på samma sätt som ni har funits fär för mig

jag älskar er
carro och eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0