inge dåligt väder bara dåliga klädder


i dag är det inte finnt väder ute alls det rengnar och är blött
nu ligger amanda och sover
robban är på jobbet
och jag har varity vaken sedan kl 7 i morse

den här veckan han gott som allaandra fort som bara den
i tisdags åkte min mamma och min mormor utomlans tillsammns
min mormor har aldrig varit utomlans förut så jag hoppas det gick bra för henne att flyga
medan min mamma hon åker i alla fall 2 gånger per år oftast då men oliwer men nu ficka han vara henna
jag hoppas de kommer ha det skönt och varmt

i tisdags va jag och amanda med kos på stan ja handlade lite klädder till mig själv
ja det gör man inte ofta nu för tiden
och amanda fick ett eget ficka bord till hennes lek hörna som vi har gjort här hemma
(lägger ut blider sedan )
i går kväll kom koss och hwnke förbli och fickade på kvällen
och då bestämdes det att på lördag ska vi på trav då både jag och henke har drömmt om hestar
och det kommer bli roligt det va ett tag sedan man va på trav
när jag va liten va jag mycket typ alla midsommar firanden och anndra sommar tillstälningar va man tidigt öppe för att göra sig fin och åka i väg
i går när robban kom hemm från jobbet åkte vi i våg och handlade mat medan amanda va och toge en prominad med farfar det är så roligt att se de två hon är värkilgen förtust i han och han i henne
när vi åker till dom och åter
och vi har ätit klart sträker hon utt sina armar till farfar för då vill hon komma till han

i dag skajag och ac åka på brista citty och kolla ac ska handla kläder så då följer jag och amanda me medan robban sover här hemma
jag ska inte haldla någe alls för det for bli någon anna gång

nu  han tösen fot tändder det  det är helt otroligt va ont det gör när hon ska pussas
två nere  10 månader och två små söta tender ,,,,,, mammas och pappas





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0