öppna förskolan

I DAG HAR JAG OCH AMANDA VARIT PÅ ÖPPNA FÖRSKOLAN FÖR FÖRSA GÅNGEN
amanda tyckte det va roligt
hon är så himmla duktig den tjejen, hon tyckte det va roligast att leka med stolana och tlyta runt men
vem vet hon kanske blir en liten innreds tjej
som jobbar på rummet om nårga år hihi

för det va farmor och farfar här och hälsa på det är lika roligt varje gång
sten va här och gick ut med nallle och då tog han med sig amanda och när de va ute
möte de upp farmor o de hae varit och kollat på ett par skor till amanda
men de hitta inga som pasade
jag bjöd på kaffe sedan skulle de i väg


nu ligger amanda och sover idag medan jag och robban här ätit mat
kina mix med ägg halver ocg ny bakat bröd
de va så himmla gott

vi kanske går på öppna förskolan kryddan i morgon med vi får se
nä nu ska jjag vila medan amanda sover kram på er




en blid som är tagen av min nya dators web kam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0