lexand stran med hus vagne

 i går kom vi hem i från en sån skön simmester i kexand
i 3 dagar va lilla familjen och hade det bra
vi kollade på djur i en djurpark
och grillade åt gott samt va i tellbers och kolla på gamila hus som både jag och robban tycker om att göra

amanda va så himmla snäll under hella resan
jag kan inte förstå va de menare när se flesta säger att de är jobbit att ha små barn med sig på resor
det geller då i allafall inte våran lilla amanda

på kvällarna spela jag och robban jatsy och myste tillsammans
när amanda sov nalle va hos farmor och farfar
tancken va att oliwer skulle föjla med men då han ville vara hemma
så fick det bli så
vi kommmer åka dit fler gånger så det kommer fel sjanser för han att föla med
cog då kommer vi stana lenger undefår i 1 till 2 veckor
det kryllade av barn bär

när vi kom första kvällen kom  det fran en tjej ssom va 5 år ochj trycket om babysrar sa hon
så medan vi pakade upp va hon med amanda och lekte

sedan när det va klart med pakningen tog vi en prominad till stranden och rresturangen
där tiog vi en bit mat och en drink
och bara sat och njöt av allt vi såg

jag och robbert har värklligen tagit hand om varandra de här 3 darana, vi har inter gektat
det vi  hinner det hinner vi har vi sakt
anars  är det ganska lätt att man gör så himmla mycket att man glömmer att det är simmerset man har

sedan på kvällen spelade vi jatxy som va gjorde deflesta kvällarna då amanda låg och sov

dagen efter va vi och kolla på gjuren i gjurpareken och det va så stort med fans tigrar björnar isbjörnar  bärjuv  .m.m
jag blev glad näre jag såg va stort det va för djurens skull  men man hade ju inte det besta flåstet i öppförsbakarna och med en barnvagn hihihi

sedan när vi kom hem  (husvanggen)
va det grilning som stid på minyn
åå va gott det va


det är så roligt5 och se de som står hella året i kampinen de har allt
i den där lilla husvagnen  plasma tv
hammok  golf bli
dator
blommor
ute mödler parasol
fontän
mm
ja det är netan som  sommarstugor

kampinen va så himmla Finn
 sista dagen va vi i en liten by som hetter tellberg
det va som att komma till alperna
det va galamt välbevarat sött söda timmer hus med vita knutar
vi va på ett fik i ett av de väl bevarade husen och sat på tak terasen där uppe
hengde det ett påron träd in i uteserveringen
det bröja det åsta men det va bara mysig
vi sat och myste medan dse anndra gick in för att sätta sig
men det är väll för all man kommer i från norland
hehe
vi har haft så stu med vädrtet det rengnade på lördag morgom vid 6 tiden
sedan vid 9 va solen framme
och då när oskan gick i tellberg va det ochså bara oska intet rrenge

vi åkte hem på måndaren kl 10 oo
va hemma kl 17 oo ungefär
vi åkte till farmor och farfar
och de hade värkliogen saknat amanda
och vi hade värkligen saknat nalle

jag är förälskad i husvagns simmestrer med min familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0