10 månader och full i bus

hej alla glada
i dag heller i kväll  rättare sakt blir amanda 10 månader
det har gått så fort
hon kan nu krypa ordentligt
och dra sig upp på allt som går

i förra veckan vaknade jag på morgonen av att amanda satt på golvet och klapade henderna hihi
vet inte hur hon hade glort men våran säng är ganska låg så hon hade säkert halat sig ner med magen 
så nu får hon sova i sin säng så det inte händer en olycka på morgonen .
gust nu kryper hon omkring överallt i våran nya stora 3a
när hon siter i gå stolen kommer hon ine över alla trösklar
så den är bara roligt i bland för det mesta är hon på golvet och leker
nalle våran hund tycker det är måtligt roligt när hon går fram som ett fyväfer och tar den enda leksaken han har
en boll  som låter när man kramar den
för han får ju inte ta hennes leksaker varför ska då hon få ta hans

ac åkte i söndags till sin pappa i östersund
och om jag ska vara älig saknar jag amanda och robert henne
men specjelt jag i natt vaknade jag av en mardröm robban hade redan åkte på jobbet
klav hemma va bara amanda och nalle

mitt besky om en indrotssjuv skulle komma
nalle skulle slika i hjäl han
amanda skulle göra på sig
så star jag där och få byta blöja
hihihihi


längtar efter ac ska komma hem hon är som den lilla syster jag aldrig har haft
love you

Kommentarer
Postat av: a-c

åh :') va gulligt! älskar er också :)

2009-08-04 @ 20:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0