oliwer har lov

i dag har oliver åkte han
lika jobbigt varge gång han åker han älskar värkkigen sin lillla syster
nu över påsken har vi varit hon mina svrförelderars hus mendan de åkte till stokholm
det är så mysigt varge gång och va där
amanda får sova ute och  man är i naturen och man kan bara slåppa utt nalle tidigt på morgonen

oliwer kom till oss på lördag vi åt gott och jorde en brasa och såge en bra film tillsammans
sedan va det så finnt vädder på söndagså då fick robban oliwer och nalle gå utt med amanda
medan jag gjorde mat,

nästa vecka styr oliwer sin resa till side i turkiet med mormor och kusinen ann caroline i en vecka
det kommet någ bli hur skojsingt som hälst för han

puusssen på bussen 

Kommentarer
Postat av: ann-caroline

hejhej. jag kan inte komma imorn, har blivit sjuk & mår jätteilla hela tiden. ville inte ringa nu pgr av att jag kanske väcker amanda? men så du vet, ringer imorn. pusss

2009-04-16 @ 21:51:51
Postat av: ann-caroline

hejhej. jag kan inte komma imorn, har blivit sjuk & mår jätteilla hela tiden. ville inte ringa nu pgr av att jag kanske väcker amanda? men så du vet, ringer imorn. pusss

2009-04-16 @ 21:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0