måndag

gud så häligt väder det är ute nu
robban är snart påväg hem från jobbet
han slutar tidigt i dag, amanda ligger här bredvid min och sover
vi ska ta en prominad i det fina vädret efter midagen jag ska börja med snart
sedan så ska vi åka till plajjan och slänga soppor
det blir en kort vecka för min älskling
han jobbar dara till på torsdag och är lidig från fredag till måndag
et kommer bli skönt för han
i går hade robban gjort coclad moos till mig som en liten överrsaskning

jag pratade med villjan i går han och paola hande fått en kattunge
villjam ville att den skulle heta toffsan medan paola inte alls villee det hon tyckte att  katten skulle hetta
dejsy tror jag det va hon  sa,men jag tror jag holler med willjan i vallet at namn.

men om jag heller vi åker ner till dem å hälsar på så får jag inte glömma min assmasprej
för annars kommer de bli katastroff


kram kram nu vetar maten på att den ska bli gjord
sedan ska jag och amanda och robban gå och hemta resekataloger och kolla runt litte
puusssen påå buussenn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0