det blir inte alltid som planerat

 kl 10oo på lördaag kom svärfar och svärmor och hemtade amanda
jag och robban gick då ner på stsn och solade en stund sedan åkte vi och sa hej till kos hennes syrra och hendrik på  norra b
jag och robban åkte till birsta city för att handla någe snygt att ha på sig på kvällen
robban hittade en så snygg skjorta och jag ett line på mq sedan va man inte hungrig så då fick det bli en pizza hihi

vi ringde och hörde hur det gick och det gick så bra och det vista jag ju att det skulle gå
jag robban kom på att vi va lite sömning så det fick bli en sijesta
i två timmar sov vi och dt va så könt

kl halv nio va det dax för midagen det henke och kos
det blev tandoori och om det va gott
kos tog något som va lite för starkt
men inte gjorde det något heller
sedan ringde det på robbans tel
amanda kunde inte somna och hon saknade oss

de hade haft så mysigt hella dagen och under kvällen hade det blivit lite grinigt
jag kan tro nu  efteråt att det kanske var för lenge hon va i från oss och hade lite lengtan till att komma hem
och och farfar hade varit på prominad och hon och farmor hade hafte det kanon mysigt hella dagen

men att hon ville  komma hem och sova nära mamma och pappa
och så fick det bli
jag robban henke och kos gick för att möta dem vid våran dör
och där låg hon och sova i sin barnstol så sött
robban henke kos och jag fick upp och jag la henne i sin seng fick utt till de andra
robban sa att jag skulle gå utt med kos och hennes syrra och dansa
och så fick det bli amanda sov och robban va ganska trött så han gick å la sig med amanda

henke åkte hem och jag och kos gick på oskar
åå om jag hade roligt jag och kos hade så j ,,, roligt vi dansade typ hella tiden
det kommer vi defenetift göra om

tack kos jag hade hur roligt som hälst men  fan va ont i föterna jag hade i  går (söndag) hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0