Oliver fyller 8 i dag

Min lillaprins fyller år i dag 8 för att var bestämd, Han har blivit så stor. Igår var jag Amanda Robban Henke och  koss på birsta och kollade på en present. före det var Ann-Caroline här med mig och Amanda hon är så duktig med små barn det är så roligt å se för hon är stora syster till en liten kille som henns pappa har med en annan kvinna. Men hon får inte ens se på han (mamman i fråga har drabbats av en psykos av nått slag) det är så synd att det blev så. Men hon är när som helst välkommen hit för Amanda jag och robban tycker hemskt mycket om när hon kommer. I går handlade jag så fina kläder till Amanda  hon ska ha dom ikväll när vi åker och gratulerar Oliver.

Jag har inte hunnit börja julpynta än får se om jag hinner det i dag,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej gumman=)



Hälsa Oliver så mycket från mig!Kramis

2008-11-27 @ 18:18:53
URL: http://jennyahl.blogg.se/
Postat av: ann-aroline

aah va gulligt :) jag tycker jättemycket om att vara med er!!! älskar er!

2008-11-27 @ 19:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0