lördagen

lördagen började med att oliwer vaknade före både mig amanda och robban så det va bara att kliva upp.
sedan kom sussi och mattias och deras 3 åriga som melvin och gratta mig ,,,han är såååå söt
vi fikade och pratade.

sedan bara det ner till stan då jag Oliver Robban och Amanda såg när de tände upp hela stan, det va så mysigt
Amanda sov hela tiden, efter en timme i kylan så bar det hemåt, väl hemma så såg vi på idol och på kvällen innan Robban skulle åka till plajjan för att stänga (solarjumet i matffors som han har tillsammans med Henke) åt vi räkor och  julmust i vin glas de det  va så mysigt sedan vaknade lillan så det va bara att lägga sig med henne.min inte giorde det nått heller både jag och Oliver va så trött så de va skönt att krypa ner,men bara Amanda somnade , jag och Oliver låg och såg på beck, Oliver somnade efter ett tag    
jag ville vänta på min älskling som inte hade kommit hem i från matfors en det var ganska halt ute,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0