det är så skönt att det är fredag

idol i kväll, har varit på resturang med henke å kos robban och amanda.I dag fick amanda vara med pappa sj en stund när jag klipte mig men de där två hade så roligt utan mig när jag kom hem så låg de å myste i spffan tillsammans ..........mitt här det blev så bär kanske inte som jag hade tänckt mig,  i morgon ska det pyslas hemma i morgon kommer julen till familjen jansson/matsson.  om jag hittar tiden tycker dagarna går så fort nu när hon är så liten å när hon är vaken vill man ju bara sitta där å pussa på henne hella tiden ju,så det är ju tur att hon sover i bland så man hittar tid för tvätt å disk ,,,

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har du klippt dig nu gumman?Vad kul!

2008-11-30 @ 11:26:50
URL: http://jennyahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0