handlat kläder i gen nähäää

jooo det är sant ,, fick med ac på ginna och fyndade en massa kläder ,,
snygga som fan
en kläning 1 linne och 1 sjortaoch 2 paar leging 1 par örengen 
endas för 332 kr
det kallar jag fynd ,,,

har tenckl lite det är synd om killarna det finns
ju ingen rea i värden för killarna med de prisser vi tjejer har
det är ju synd om de stakarna ,, ;)

i dag efter våran fynd timme
gick vi till min mamma jag amanda å ac amanda lekt på mommis jobb
och efter en lekstund i gympasallen på mammas jobb va hon trött
vi gick till mamma och där blev det pizza fö oss stora barn medan amanda fick pasta =) går alltid hem
hon sov 2 timmar medan vi inte gjorde någonting pratade drak java det är ju inte ofta man kan slapa me en java
nu när amanda ner är ovan golvet en på just golvet
våran lilla klätter apa hihihi men det är med ett lende på läpparana jag säger dessa ord
men hon är en liten klas kleter mus


robban va upp med nalle på djurkliniken i dag
de gjorde ren han
men de sa och så att opsatjonen avråde det oss till att göra nu på sommaren då det är störe sjans för infekjoner nu på sommaren men vi skulle hollA ETT  öga på han om det inte blev bätre skulle vi göra den endå ,,,
vet inte vad men det känns inte bra
just nu med nalle de sa att det va 50% om de skulle gå med op
ev att det integår alls å han då kommer ,,,,,,,,,, jag kan inte ens skriva det just för att det inte finns en  chens i värden att min familebild skulle vara utan nalle,

men just nu får op vara något som får vänta ,, men dagen kommer då det ska göras , måste göras


nu över till något roligare
i morgon är det blir det FEST
på jobbet kommer bli så roligt
och så bra att jag just har handlat någon (heller en hel del) snyggt att välja att ha på mig i morgon


min älskling
mammaälskar dig gullifju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0