god morgon

hejhej
i går torsdag va vi hos farmor och farfar
farmor jobbade men farfar och kussierna va där

mendan amada sov åkte vi till matfors farfar va hem med amanda jag och john solade på plajjan
så nu är man BRUNARE =)

i går efter midag va vi på dycket
och badde det va inte en koptepå  hella stranden
amanda badade med farfars kusinerna och pappa
det va värkligen så mysit
vi gick hem för att göra midagen tills farmor kom hem från jobbet
vi grillade och jag gjorde italjens pot sallad och en sallas med brokoli
vi kom hem ganska sent i går,

i dag ska vi ev gå med mamma på stan broende på om hon ska ner

måste bara säga fan va jag sover bra när jag har mina kärlekar bredvid mig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0